WEB BLOG
this site the web

Oglindire

Fii bun daca ceri bunatate, Fii tu insuti daca ceri Adevarul. Vei gasi intotdeauna doar ceea ce daruiesti din Tine- - Aceasta lume este propria ta oglindire!

(MAHATMA GANDHI)

Cat de usor este sa cadem in pacatul de-a judeca...de-a judeca situatii, persoane, atitudini, actiuni, orice din afara noastra, numai in interiorul nostru nu ne aplecam cu aceasta judecata...

Ma uit la mine si ma descoper judecand si etichetand pe altii, pentru ca altfel nu-mi explic de ce vad in jurul meu oameni care judeca, care eticheteaza, oameni care nu-si doresc asta, si totusi o fac.

Poate daca am avea aceasta mare putere de-a ne observa toate greselile noastre am fi atat de ocupati si atat de marcati de descoperire incat n-am mai avea timp sa le vedem la ceilalti...singurul gand care-mi vine acum in minte este doar "Doamne Ajuta-ma si da-mi puterea de-a ma judeca doar pe mine insami!" ...un gand, ATAT!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Text

Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away!

 

W3C Validations

Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Morbi dapibus dolor sit amet metus suscipit iaculis. Quisque at nulla eu elit adipiscing tempor.

Usage Policies