WEB BLOG
this site the web

Simplitate si transparenta

Simplitatea si transparenta vietii cotidiene a individului reflecta perfect forta sa interioara si sanatatea sa psiho-mentala! (Helen)

Exact asa... reflectam in ultimele zile ce simplu este sa fi simplu si transparent atunci cand realizezi ca nu ai absolut nimic de pierdut, ca singurul lucru care merita cu adevarat pastrat este in inima ta si ca absolut nimeni nu ti-l poate lua; singurul dusman care ar avea acces la acel lucru inestimabil este "ego"-ul nostru, mintea noastra... doar ea, mintea, poate face ca acel lucru inestimabil sa "para" pierdut, dar este doar o pacaleala, pe care o acceptam sau nu, in functie de gradul de puritate interioara pe care l-am dezvoltat/minimizat, in functie de inflexiunile karmice care, pana la urma tin tot de credintza si aspiratia noastra catre Divin!

Mi-e usor sa folosesc cuvinte mari pentru a-mi etala starile, sa spun ce meditatii superbe si ce descoperiri am facut in cursul acestor meditatii, DAR... ceea ce arata fidel CINE sunt eu cu adevarat este raportarea mea la Creatie, raportarea mea la oameni si cat de simplu si de trasparent sunt eu in relatie cu ei! Mi-e frica sa le arat cum sunt cu adevarat, mi-e frica sa le arat ce este viata mea, ca om, ce simt eu in sufletul meu, ce-mi place cu adevarat, ce visez eu sa ating, etc, inseamna ca ceva este putred acolo in mine, chiar daca gasesc o serie de teorii spirituale pentru a-mi demonstra mie si celorlalti ca e firesc ceea ce fac! Si acest aspect e valabil fie ca ne manifestam intr-un mediu spiritual, fie intr-unul mai putin spiritual!

Atat de simplu!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Text

Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away!

 

W3C Validations

Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Morbi dapibus dolor sit amet metus suscipit iaculis. Quisque at nulla eu elit adipiscing tempor.

Usage Policies