WEB BLOG
this site the web

Iubirea nu ia ostatici

Cel ce iubeste fara conditii nu impune nici o limita libertatii sale si nici libertatii altcuiva. El nu incearca sa pastreze iubirea - intrucat a incerca sa o pastrezi, inseamna a o pierde.

Iubirea este un dar care trebuie oferit in mod constant, intrucat este cerut in fiecare clipa. Iubirea nu ia ostatici, nu se targuieste si nu poate fi compromisa de frica.

Si pentru ca ideile sunt cel mai frumos exprimate prin versuri, iata cateva care mi-au picat mie in maini, in cadrul unui joc divin acum cativa ani:

Am fost la targul de pasari/

Si-am cumparat pasari/

Pentru tine,/

Dragostea mea/

Am fost la targul de flori/

Si-am cumparat flori/

Pentru tine,/

Dragostea mea./

Am fost la targul de fiare vechi/

Si-am cumparat lanturi/

Lanturi grele/

Pentru tine, Dragostea mea./

Apoi am fost la targul de sclave/

Te-am cautat/

Dar nu te-am gasit/

Dragostea mea.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Text

Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away!

 

W3C Validations

Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Morbi dapibus dolor sit amet metus suscipit iaculis. Quisque at nulla eu elit adipiscing tempor.

Usage Policies