WEB BLOG
this site the web

Adevarata daruire

Un cirpaci a venit la rabin şi i-a spus: - Spune-mi ce pot face in legatura cu rugaciunea mea de dimineaţa. Clientii mei sunt oameni saraci si nu au decat o singura pereche de pantofi. Imi aduc seara tarziu pantofii si sunt nevoit sa lucrez toata noaptea ca sa ii repar, pentru ca a doua zi dimineata sa ii pot inapoia. - Ce ai facut pana acum? l-a întrebat rabinul - Sunt zile cand imi fac foarte repede rugaciunea dupa care ma grabesc sa ma intorc la munca mea, dar ma simt un pacatos. Alteori, renunţ la rugaciune, dar si atunci ma simt un pacatos. Ori de cite ori imi ridic ciocanul si bat cuiele in pantof, imi aud inima oftand: Cit de nefericit sunt ca nu imi pot face munca de dimineaţa. Rabinul i-a raspuns: - Daca eu as fi Dumnezeu, as pretui acest oftat mai mult decat rugaciunea de dimineaţa.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Text

Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away!

 

W3C Validations

Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Morbi dapibus dolor sit amet metus suscipit iaculis. Quisque at nulla eu elit adipiscing tempor.

Usage Policies