WEB BLOG
this site the web

Fii tu insuti

Fii bun daca ceri bunatate, Fii tu insuti daca ceri Adevarul. Vei gasi intotdeauna doar ceea ce daruiesti din Tine- - Aceasta lume este propria ta oglindire!(MAHATMA GANDHI)

Hmm...ma incapatanez s-o tin eu pe-a mea ca numai in raporturile cu oamneii si actiunile fiecarei zilei ne dam adevaratele teste spirituale. Cineva pentru care am mare respect ca fiind o fiinta preocupata cu totul de spiritualitate spunea intr-o zi ca nu exista evolutie decat intr-un mediu spiritual. Sincer, m-am dezumflat in acel moment. Adica cum numai intr-un mediu spiritual? Si Cine anume are curajul sa eticheteze ce mediu este spiritual si ce nu? Oare faptul ca eu il caut pe Dumnezeu si ma intalnesc frecvent cu altii ca mine pentru a face activitati care presupun perfectionarea Fiintei intru Dumnezeu imi da dreptul sa ma "aleg" de ceilalti si sa ma consider "mediu spiritual"? De unde stiu eu ca o fiinta mult, mult mai simpla, care n-are pretentii de spiritualitate si tehnici spirituale nu cumva este mult mai aproape de Dumnezeu decat mine, care am devenit un "robotel" plin de tehinici spirituale si lipsit de suflet, singurul vehicul care ne apropie cu adevarat de Dumnezeire?

Nu, nu, n-am impartasit si n-o sa impartasesc niciodata acest punct de vedere al fiintei pe care continui sa o respect si cu care, dincolo de aceste pareri divergente ne leaga multe lucruri facute in comun.

E simplu sa etichetam, comparam, cand privim de la nivelul mintii, dar este mult mai simplu sa renuntam la toate astea si sa iubim pur si simplu atunci cand o facem cu inima.

Un vechi aforism spune ca "Nu cunosc alt semn al superioritatii decat bunatatea". Sa fii Bun in ziua de azi presupune un mare risc, acela de-a fi luat drept naiv, sau visator. Ceea ce simti si traiesti dupa ce ai trecut testul umilintei legat de aceasta stare este o comoara care-ti va ramane in structura psihosomatica pentru totdeauna... nemaipunand la socoteala rezonanta creata si care va atrage catre tine ceea ce esti, de fapt!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Text

Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away!

 

W3C Validations

Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Morbi dapibus dolor sit amet metus suscipit iaculis. Quisque at nulla eu elit adipiscing tempor.

Usage Policies